Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

Room decoration:Part 1

Οο ναι ανακαίνιση μου μυρίζει!!
Λοιπόν η αγαπημένη μου αδελφούλα λόγω σπουδών  φεύγει οπότε το δωμάτιο μένει σε εμένα.
Επειδή έχει σχεδόν από τότε που ήρθαμε στο σπίτι να βαφτεί και τα συναφή, αποφάσισα εκτός του να το βάψω, να αλλάξω την διακόσμηση και την θέση των επίπλων.Τι εννοώ?
Είχαμε κουκέτα, ο πατέρας μου βοήθησε στην αποσυναρμολόγηση και αφήσαμε το μονό κρεβάτι.(όταν τελειώσει θα σας βγάλω φωτογραφίες να δείτε!) Βάλαμε δίπλα-δίπλα την ραπτομηχανή και το γραφείο μου και έχω άπλετο χώρο να βάλω και μοκετούλα!!
Για αρχή θα σας δείξω φωτογραφίες απ'τα ράφια που έβαψα!
Θα έχει και συνέχεια!Απολαύστε τα!
ΦΙΛΙΑ!!



6 σχόλια:

  1. Όμορφο χρώμα ,περιμένουμε και τις υπόλοιπες αλλαγές!!!!Καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!Θα κάνουν τρελή αντίθεση μιας και ο τοίχος θα βαφτεί τιρκουάζ!!!
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο χρώμα!!! Δεν είναι πολύ ωραίο να έχεις ένα δωμάτιο μόνο για σένα; Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αδικούν λίγο οι φωτογραφίες, είναι ένα σκούρο κοραλοκόκκινο :P
      Όντως πολύ ωραίο συναίσθημα!

      Διαγραφή
  3. love your project! Could you please consider following each other? www.shineonbyandrea.blogspot.com Twitter:@shineonbyandrea

    ΑπάντησηΔιαγραφή