Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

I've been taged from family!!

Όντως ξαδερφούλα αν δεν παινέψεις το σπίτι σου...!
Σε ευχαριστώ πολύ tagged υπέροχη πανέμορφη γουρουνίτσα μου!(Για να μην ξεχνιόμαστε!)

Αυτές είναι οι ερωτήσεις που μου έβαλε!

1. Aγαπημένο καλλυντικό ?
2.Χειμώνας η καλοκαίρι?
3.Αγαπημένος προορισμός ή μέρος που θα ήθελες να πας?
4.Ποιο βιβλίο σου έκανε αίσθηση(όχι κατ ανάγκην αγαπημένο)?
5.Συλλέγεις κάτι τύπου.. γραμματόσημα, εισιτήρια κλπ?(επιτρέπονται και τα καλλυντικά χαχα)
6.Δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς..?
7. Κραγιόν ή σκιά?
8.Αγαπημένο γλυκό?
9. Πιο έντονη ανάμνηση από τα παιδικά σου χρόνια?
10.Βλέπεις σειρές και αν ναι ποιες? (να καούμε περισσότερο εμείς οι seriesfreaks)
11.Μετά από μια κουραστική μέρα τι σε ξεκουράζει?

Οι απαντήσεις μου!
1.Μάρκα ή είδος?Αν είναι είδος μάλλον κολόνιες!!
2.Καλοκαίρι!
3.Παντού, θέλω να γυρίσω από μέρος σε μέρος!!
4.Ο αλχημιστής, για πρόσφατο βιβλίο!
5.Έκανα συλλογή γραμματοσήμων παλιά,τώρα συλλογή περιοδικών! :D
6.Να υπάρχει love in the air!
7.Κραγιόν
8.Παγωτό..θεωρείτε γλυκό?!
9.Δεν μπορώ να διαλέξω...δεν ήμουν άτακτο κοριτσάκι! :D
10.Doctor who δεν μου έρχεται άλλη...
11.Μασάζ, η απλά μια τεράστια,ζεστή αγκαλίτσα!!


2 σχόλια: