Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

I 've been taged again!


Οι κανόνες του tag είναι:
-You must post these rules.
-Each persons must post 11 things about themselves on their blog.
-Answer the questions the tagger set for you in their post and create 11 new questions for the people you tag to answer.
-You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
-Go to their page and tell them you have linked him or her.
-No tag backs.
-No stuff in the tagging section about you are tagged if you are reading this.
-You legitimately have to tag 11 people.
1.Aγαπημένη εποχή;
2.Aγαπημένο γλυκό;
3.Ποιο καλλυντικό δεν λείπει ποτέ απο την τσάντα σου;
4.Aγαπημένο άρωμα;
5.Έχεις κατοικίδιο; (αν ναι τι; αν οχι θα ήθελες και πιο;)
6.Αγαπημένο μέρος για ψώνια;
7.Πόσο συχνά ψωνίζεις καλλυντικά, ρούχα, παπούτσια κλπ;
8.Ποιο είναι το επάγγελμα σου ή/και τι σπουδάζεις;
9.Ένα πράγμα που σε κάνει χαρούμενη;
10. Ποιος είναι ο μεγαλύτερος σου φόβος;
11.Αγαπημένο τραγούδι;

Απαντήσεις μου :

1.Καλοκαίρι!
2.Παγωτό να 'ναι κι ότι να 'ναι!
3.Μάσκαρα
4.Δεν έχω αγαπημένη όποια μου κάτσει!
5.Ναιι!2 πανέμορφες σκυλίτσες!
6.Όπου με εμπνεύση!
7.Όταν υπάρχουν λεφτά, αν και όταν δω κάτι που μ'αρέσει φέρνω τα πάνω κάτω για να το πάρω!
8.Ζαχαροπλαστική!
9.Το αγόρι μου,α και ένα κομμάτι σοκολάτα!
10.Σκοτάδι..κρύβει πολλά
11.Roxanne- Moulin rouge
και οι δικές μου :
1. Αγαπημένο χρώμα
2. Τι αγοράζεις όταν πας σε μια καφετέρια?
3. Αγαπημένο βιβλίο
4. Ποιον διάσημο (εσωτερικού, εξωτερικού) θα θέλατε να γνωρίσετε?
5.Βουνό ή θάλασσα?
6.Τι δεν ξεχνάς ποτέ όταν φεύγεις απ'το σπίτι?
7. Βραδινό ή πρωινός τύπος?
8. Αγαπημένο τραγούδι
9. Από πού κατάγεστε?
10. Αγαπημένη μάρκα καλλυντικών
11.Αγαπημένο φαγητό.

Απαντήστε μου!!

1 σχόλιο: